Społeczeństwo

Śniadanie Liderów Sprzedaży z TEEKANNE

Śniadanie Liderów Sprzedaży z TEEKANNE
12 marca w Instytucie Rozwoju Biznesu w Warszawie odbyło się Śniadanie Liderów Sprzedaży. Wśród partnerów wydarzenia znalazła się marka TEEKANNE.Spotkanie w ramach projektu realizowanego przez SalesNews.pl odbyło się po raz drugi. Tym razem wśród poruszanych tematów znalazły się miedzy innymi kwestie rozumienia motywów zakupowych kobiet i mężczyzn oraz ich przełożenie na myślenie o strategii firmy i nieoczekiwane zyski, a także realny wpływ mieszanych zespołów sprzedażowych na przewagę konkurencyjną. Ponadto poruszano również zagadnienia związane z wykorzystaniem pricingu i ekonomii behawioralnej dla inteligentnego wzrostu zysków w przedsiębiorstwach.Zgodnie z założeniami projektu, będącego cyklem spotkań o charakterze biznesowo- towarzyskim, uczestnicy mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych wymieniając się wiedzą i doświadczeniami w kwestiach stanowiących temat rozważań. Miłym akcentem był poczęstunek dla wszystkich obecnych, który wsparła marka TEEKANNE. Uczestnicy mogli skosztować takich smaków jak TEEKANNE Earl Grey Lemon, WOF Garden Selection, Green Tea

12 marca w Instytucie Rozwoju Biznesu w Warszawie odbyło się Śniadanie Liderów Sprzedaży. Wśród partnerów wydarzenia znalazła się marka TEEKANNE.

Spotkanie w ramach projektu realizowanego przez SalesNews.pl odbyło się po raz drugi. Tym razem wśród poruszanych tematów znalazły się miedzy innymi kwestie rozumienia motywów zakupowych kobiet i mężczyzn oraz ich przełożenie na myślenie o strategii firmy i nieoczekiwane zyski, a także realny wpływ mieszanych zespołów sprzedażowych na przewagę konkurencyjną. Ponadto poruszano również zagadnienia związane z wykorzystaniem pricingu i ekonomii behawioralnej dla inteligentnego wzrostu zysków w przedsiębiorstwach.

Zgodnie z założeniami projektu, będącego cyklem spotkań o charakterze biznesowo- towarzyskim, uczestnicy mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych wymieniając się wiedzą i doświadczeniami w kwestiach stanowiących temat rozważań. Miłym akcentem był poczęstunek dla wszystkich obecnych, który wsparła marka TEEKANNE. Uczestnicy mogli skosztować takich smaków jak TEEKANNE Earl Grey Lemon, WOF Garden Selection, Green Tea Orange oraz NERO.

Wydarzenie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem. Uczestnicy bardzo aktywnie dzielili się swoją wiedzą i spostrzeżeniami. Jak wynika z przeprowadzonych rozmów i ankiet ewaluacyjnych, inicjatywa tego rodzaju jest niezwykle potrzebna ? komentuje Łukasz Jarota, jeden z organizatorów wydarzenia.

 

Więcej o wydarzeniu na stronie: www.sniadanieliderowsprzedazy.pl

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło TEEKANNE Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *